Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Čím může být hodnocení zaměstnanců?

10.12.2013, Zdroj: Verlag Dashöfer

Užitečné setkání, nepříjemná povinnost, přehlídka ztraceného času - tím vším může být pravidelné hodnocení zaměstnanců.

Než se do něho vůbec pustíte, zkuste si zodpovědět několik otázek.

Co je to hodnoceni?

  1. pravidelné setkáni podřízeného s nadřízeným nad dobrou kávičkou,
  2. diskuze o tom, co zaměstnanec umí nebo neumí,
  3. jeden z  nástrojů moderního řízení lidských zdrojů, který vhodným způsobem zjišťuje skutečnou úroveň zaměstnanců v oblasti jejich pracovního výkonu a chování, v oblasti  jejich rozvoje a  jejich motivovanosti. Jedná se vlastně  o analýzu a srovnání  požadovaného cíle a skutečného stavu se snahou najít řešení, jak odstranit případné nedostatky nebo se vyhnout případnému neúspěchu v budoucnu.

Proč hodnotíme?

  1. manažer si chce ověřit, že je lepší než jeho podřízený,
  2. hodnoceni slouží k plánování cílů, dosahování lepších pracovních výsledků, napomáhá  objektivnímu přístupu v oblasti odměňování (v mnoha firmách je hodnocení spojeno s motivačním programem a odměnou),dále je hodnocení podkladem pro zjišťování potřeb hodnoceného v oblasti jeho
 
 Napište nám
 Děkujeme, na Váš podnět budeme reagovat do 24 hodin v rámci pracovního týdne.
Input: